2009. június 12., péntek

Micsoda hét van mögöttem

Nagyon jó volt a sportrekreáció gyakorlati tábor. Végig baráti hangulatban telt el. Többféle sportot kipróbáltunk. Nekem legjobban a kajak, kenu meg a sziklamászás tetszett.
Volt testzsírszázalék mérés. Nekem 16 % jött ki eredménynek de szerintem kevesebb. Ugrottam helyből távolt bakancsban, 220 cm fölött voltam. Többiek mezítláb kisebbet ugrottak :). Egy mezítlábas megelőzött max 10 centivel. Fogáserő mérés is volt. Nekem 43 volt a jobbal a legjobb ballal meg valami 37. Ebben is második "helyezett" lettem. 45 el megelőztek. Azt nem tudom mi volt a mértékegység. Mind a kettőnél a kiscsoportra kell gondolni amiben voltam-azon a napon 4 részre voltunk osztva. (Az a csoport amiben voltam kb 11 fő volt.)
A saját sportág bemutatásnál az RKC-t mutattam be. Utána jól estek az elismerések-24 kg-al mutattam be gyakorlatokat...
A vizsgán átmentem.

Gyönyörű sasos képek

5 megjegyzés:

  1. gratulálok én is.
    már csak pár nap Mongóliáig...azért hazagyere ám!! Szerintem,Te leszálssz Ulánbátorban,és elnézve a kúp alakú hegyeket, az a benyomásod támad, hogy otthon vagy.Na, majd meglátjuk... :-)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, mindenki ezt mondja jöjjek haza nehogy kinn maradjak :).
    Én meg tudom, hogy nekem ott olyan lesz mint ha otthon lennék. Pl: amikor mongol zenéket hallgatok mintha honvágyam lenne...(azok az érzések amik rám törnek...).

    VálaszTörlés
  3. Na, figyi.Ha nem jössz haza, akkor hazaHOZLAK... :-) de-nagyon kíváncsi leszek,mit szólsz a modern Mongóliához. Rasival egyik kedvenc filmünk a Pityergő Teve. Ha HAZAJÖSSZ, szívesen kölcsönadom :-)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...