2009. június 5., péntek

Lovasíjászat szélben, lovasíjászat esőben

Csütörtökön kis szélben lovasíjásztam. Nem ment jól- nem a szél miatt.
20 kg-al 2x3 -as létra húzódzkodás. Ment már jobban is.
Pisztoly 24 kg-al. 2 ik foknál jobbnak láttam abbahagyni.
Pénteken esőben mentem le a pályára-akkor kezdett rá. Kegyesek voltak hozzám az égiek ugyanis mikor az éles futamok kezdődtek elállt az eső. A második futamban már levettem az esőkabátom. Máma sem ment jól a lovasíjászat. (Érdekes összefüggések kezdenek föltárulni előttem...)
Holnap indulok Budapestre. Sportrekreáció gyakorlati tábor miatt. Emiatt 1 hétig nincs lovaglás- ilyen legutóbb 2-3 éve volt. :(. Jah meg amikor Gusztit képeztem ki akkor is sokáig nem lovagoltam de legalább ló közelben voltam...
MP 24 kg-al 3 darab 3-as létra. Ez új egyéni csúcs :):):).(Folyamatosan és stabilan.)
Aztán még megcsináltam 30 snatchet 24 kg-al -lazán. 5 ismétlésenként volt kézcsere.

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...