2009. június 3., szerda

Szerda

Kedd:
20 kg-al húzódzkodás: 3-as létra. Max 1 perces pihenők.
24 kg-al pisztoly, szintén 3-as létra. Max. 1 perces pihenők.
Késő délután lovasíjászat volt. Csillag paci többször is meglepett. Például amikor mentem le a karámban hozzájuk ő jött fel hozzám, ami nagyon meglepett. Természetesen Gusztit hoztam föl. 4 lovasíjász futamot mentem. A hátra lövések nem mentek viszont az előre lövés nagyon jól ment- rögtön a belépő kaputól célba találtam-ez kb. 45-50 m jelent (mind a 4 futamban!!!) ami nagy kihívás gyalogosan, lovon meg pláne. Az utolsó futamban kiment hét vessző!!! Ez azt jelenti megint sikerült 3 vesszőt kilőni egy szektorban -most a hátrálövésnél. Amúgy eddig legtöbb alkalommal hátra sikerült kilőnöm hármat.
A futamok után Gusztit legeltettem -valahogy a kinti fű mindig finomabb neki (is). A karám mellől árgus és mélabús tekintettel nézett minket Csillag. Rövid idő után megunta és lehajolt megszagolt egy benti fűcsomót majd felnézett. Aztán megint lehajolt és egy lóhere kis részét leette- közben az a tekintet...Úgyhogy a karám mellett legeltettem Gusztit (kívül), Csillagnak meg kézzel szedtem füvet és beadtam neki. Guszti válogatott-megtehette- , szépen haladtunk lefelé a karám mellett Csillag meg követett minket belül...
Szerda:
MP 24 kg-al 2x3-as létra. Max. 1 perc pihenők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...