2009. október 7., szerda

Kedd

Gyönyörű fények voltak késő délután a lovasíjász pályán. Nagyon szép volt.
A kengyelhosszal kísérleteztem 7 futamon át... Aztán 5 futamon át a megszokott kengyelhosszt használtam.
A "gyanta" íjammal 8 vesszőt ki tudok lőni a pályán. 7 kényelmesen kimegy a 8 viszont határ.
Át fogok térni a laminált íjra és meglátjuk azzal mi fog menni- természetesen a pontosság és a gyorsaság a cél.
Örülök, hogy lovasíjászatban már ilyen szinten vagyok...Olyan dolgokat tudok megtapasztalni amelyekről eddig csak álmodtam- itt van pl.: ez a gyanta szemben laminált íj dolog... Hihetetlenül jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...