2009. október 24., szombat

Szombat

Lovaglás. Igaz nincs kedvem de lovaglok. Guszti lábáról levetettem a patkót-télen jobb ha mezítláb van a ló.Kb. kettő hét kell mire átáll mezítlábasnak, addig nagy terep nincsen. A héten ugrattam párszor a lovammal kisebb akadályt-puha talajon. Ami nálam nagy szó mert 3-4 éve ugrattam egyet-kettőt, azelőtt azután se nagyon. Jól megy mindkettőnknek.
Kettlebell:
24 kg lábfejen, 1-1 húzódzkodás.
Dupla 24 kg-al 5 swing, 4 swing-5. dupla high pull, 5 db dupla high pull, 5 swing, 5 swing.Közte kis pihenők voltak. Csípővel, alsó háttal nem bírtam. Szusszal, fogással igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...