2009. november 13., péntek

Súlyos swingek és más dolgok...

Máma délelőtt leadtam a szakdogámat. Januárban lesz az államvizsgám.
Szintén máma elkezdtem egy Ginseng ginko biloba tea kúrát.

Swing: 32 kg-al 6 ism., 40 kg-al 4 ism., 48 kg-al 2 ism.. 5 kört csináltam. Második körben fölvettem a páncélingem meg a sisakomat. A páncéling kb. 18 kg, a sisak meg 5 kg körül van. Nem terhelt meg nagyon de nem volt kényelmes a páncéling- sisak igen. Ezért be fogok szerezni súlymellényt-20 kg-ost. A többi három kört páncéling és sisak nélkül csináltam végig. Jól esett ez az öt kör.
A páncélingem és a sisakom (itt épp nem rajtam van). Természetesen a swingek alatt nem csatoltam össze :).

Elkészült a miskolci kettlebell honlap: http://www.kettlebellmiskolc.hu/

8 megjegyzés:

  1. ródéné ötvös zita2009. november 13. 17:29

    Szia! Csak egy kérdés: ma itthon is VO2 maxoztam, és mostmár nemcsak bőrkeményedés, hanem víz- és vérhólyag is van a tenyeremen. Mit lehet vele csinálni? Pedig kesztyűt is vettem fel...Üdv:Zita

    VálaszTörlés
  2. Azt ajánlom, hogy lyukaszd ki majd ragaszd le ragasztóval-olyannal ami szellőzik.
    Gyógyulásig erőnléti gyakorlatokat ajánlok, óvatos clean felvétellel.
    Miután begyógyult a helyén maradó bőrkeményedést vágd vagy reszeld le.

    VálaszTörlés
  3. gratulálok a honlapohoz itt is!!!
    Zhealthre páncélban jössz? :-)

    VálaszTörlés
  4. Naná és lóháton :)!
    Ha páncélban is jó lesz a vállmobilitásom világgá kürtölöm a Zhealth-ot :):):)!
    Gondolom te jössz.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Légyszi ne felejtsd el holnap a 8kg-s classicot, lehetőleg piros színben:) Üdv:Zita

    VálaszTörlés
  6. júj- van még Valaki, aki pirosfüggő???????

    VálaszTörlés
  7. Eddig csak elitet használtam, de snatch-hez jobb a classic, és ha már classic, akkor legyen piros:)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...