2009. december 23., szerda

Téli napforduló

December 21-én volt a téli napforduló. Most már egyre hosszabbak lesznek a nappalok.
"Az idő a gazda mindenütt." Ezt az elmúlt hónapokban nagyon megtapasztaltam magamon. Bár eddig semmi gond nem volt ősszel a mostaninál alig bírtam rávenni magamat a lovaglásra- még ha keveset is de lovagoltam...Régen a pásztorok csak a természetet ismerték el feljebbvalójuknak.
Egy XVI. századi históriás ének egyik sora jut eszembe "rideg anya ó természet..."
A természet jelzéseiből úgy látom a tavasz hirtelen fog beköszönteni, szinte egyik napról a másikra. Nem most, később...

2 megjegyzés:

  1. És az idei tél szerdára esett :(

    VálaszTörlés
  2. Novemberben beszéltük Tamással meg Klári nénivel, hogy valószínűleg fekete karácsony lesz...Ha én azt akkor leírom :D.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...