2010. június 19., szombat

1000

Még áprilisban mondtam a tanítványaimnak, hogy június 19-én megpróbálom az ezer snatchet 24 kg-al. Kértem őket, hogy jöjjenek el és swingeljenek/ snatcheljenek ezret.
Ma eljött a nagy nap. Kettő tanítványom ezret snatchelt, öten pedig ezer swinget teljesítettek. Az eredmények hamarosan felkerülnek.
Nekem nem sikerült jól. 200 körül leszakadt a bőr a jobb tenyeremről, hiába volt beragasztva- következőnek cérna kesztyűt húzok rá. Így onnantól kénytelen voltam a bal kezemet jobban terhelni. 700-800 körül olyan 900 ig a jobb kezem is ugyanazt a terhelést kapta. Utána ismét a bal volt jobban terhelve.Az utolsó ismétléseket egyesével csináltam :). Az időeredmény nem olyan jó- 4 óra 5 perc- de megcsináltam. Azok a tanítványok akik végig ott voltak nagyon köszönöm nekik. Akik elmentek az se gond, megértem őket- család, gyerekek...
Anno írta nekem Judit -take the red pill- blogján valaki, ha megcsinálom az ezer snatchet ő elvégzi az RKC I-et. Igaz 4 óra 5 perc alatt végeztem de a feladat rám eső része kipipálva.
Rohff-La puissance
1000 snatch:
Eszter 8 kg 58 perc
Zita 8 kg 50 perc 40 s
1000 swing:
Szandra 12 kg 48 perc 30 s
János 24 kg 44 perc 46 s
Attila 24 kg 65 perc
Ildikó 12 kg 52 perc
Róbert 24 kg 50 perc

15 megjegyzés:

  1. Szia Ati! Ezúton is gratulálok Neked. Ez a nap egy újabb nagy élménnyel gazdagított, érdeklődve várom a következő ilyen extra kb-es eseményt.:D
    Ui:50min40sec,8kg

    VálaszTörlés
  2. A januári 1000 Swing @40kg teljesítményed is csodálatra méltó volt, de ma egy új szintre léptél. Megtiszteltetés, hogy ott lehettünk.
    Jó pihenést!

    VálaszTörlés
  3. Ahogy már élőben is mondtam, szívből gratulálok. Nem gondoltam, hogy ma csináltad meg, azt hittem, hogy tegnap, így külön köszönet, és tisztelet, hogy még képes voltál nekünk edzést tartani ugyanolyan szívvel és jókedvvel mint egyébként. A zene amit kiraktál meg nagyon király, nem gondoltam, hogy még nagyon lehet nekem teljesen újat mutatni Hip Hop-ban, de tévedtem.:)

    VálaszTörlés
  4. Eszter!
    Köszi! Nektek is jó pihenést!
    Növ!
    Nekem az RKC oktatás inkább feltöltődés. Látni a tanítványok lelkesedését, elszántságát...

    VálaszTörlés
  5. Húúú b.szki! Ez a királyság!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi! Lesz ez még egy órán belül is :).

    VálaszTörlés
  7. Szép! Hatalmas gratula és kalaplengetés! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! A te bent pressed 24 kg-al se semmi.

    VálaszTörlés
  9. Attila, ez nagy királyság, durva eredmény, hatalmas gratulációm!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Attila RKC!

    Ezúton is gratulálok a teljesítményedhez. Kalaplengetés és főhajtás neked. Mostantól azon leszek, hogy az rám eső részt abszolváljam. A 2011-es RKC-ra megvan az első jelentkező.
    http://sztheomo.blogspot.com/2010/06/allom-szavam.html

    Üdv
    Tamás

    VálaszTörlés
  11. Sztheomo!
    Köszi! Sok sikert kívánok az RKC I elvégzéséhez!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, március 3. hét

4 perc alatt 169 fekvőtámasz. Végig szép a technika. Ezen a keleti strongman versenyen is előkerült a girya. David Shamey 11 felvétel és lök...