2010. február 10., szerda

Tél

Magyarországi viszonyokat figyelembe véve kemény telünk van.
A tél a próbatételek ideje... Lovagolni, íjászni télen nem könnyű és igénybe veszi az embert-napi 3-4 étkezésre tértem vissza. Persze lehet választani a könnyebb utat,de az sose vezet sehova vagy legalább is nem jó irányba. Ezen a télen úgy tudtam megtartani a heti minimum három lovaglásomat, hogy a ló érdekeit tartottam szem előtt-fontos, az irányítás a kezemben maradt anélkül balesetveszélyes lovagolni. Megmozgatom mert tudom jót teszek neki -az emésztésének is jó...Múlt héten csütörtökön vezetem be a karámba a lovat-etetőben volt széna. Megállítom, kinyitom a kaput leveszem a borjúkötelet de még összefogom a nyakán és Gusztáv úgy áll mint a cövek. Régen döntenem kellett a kaput fogom vagy a borjúkötelet, mert Gusztáv ment be főleg ha kaja volt az etetőben. Megvárta míg bevezetem...
Amúgy egyre melegebb van. Jó pár napja még kora délután volt mínusz 6-7 fok. Tegnap este tízkor volt mínusz 6-7 fok. Itt nálunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...