2010. február 10., szerda

Beszámoló

János tanítványom beszámolója:

Két és fél éve végzek testépítő edzést, az elmúlt fél évben inkább súlyemelőt. A kettlebellről már legalább egy éve hallottam de valahogy akkor még odáig nem jutottam hogy elmenjek egy kurzusra. Fél év után újra elővettem a kettlebell gondolatát, vettem is egy 24kg-sat, mondanom sem kell pár önfejű edzés után szétzúztam az alkarom. Tavaly, decemberben jött az elhatározás hogy januári induló csoportba már én is beiratkozom. A tanfolyam első hónapjában hanyagoltam szokásos edzéseimet, az edzőterembe visszatérve több egyéni csúcsot is felállítottam anélkül, hogy gyakoroltam volna az adott gyakorlatokat.
Fekvenyomás: 105kg-ról 115kg-ra nőt!
Elemelés: 130kg-ról 140kg-ra!
Összesítve, annyit tudok mondani KÖSZÖNÖM!

1 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...