2010. március 2., kedd

Kedd

Húzódzkodás, lábfejen 16 kg: 4x 3 ism..
Kézenállás falnál: Negyed nyomások. Csak pár darab próbaképp.
24 kg BUC tartás, most sétában, fordulás is volt , le térdepelés.
Talajíjászat
Délután lovaglás lesz meg lóval úszás. Lexával beszéltük jó lenne ha megmaradna ez a kis tó... Múlt héten este köd gomolygott felette nagyon varázslatos volt.Ennek a területnek ezer arcát láttam már, szerintem így vízzel borítva a legszebb. Milyen jó lehetett itt 500 évvel ezelőtt. Nekem hiányoznak az ilyen nagy vizenyős, vizes területek amiket a régi leírásokban olvastam...De van remény, a Vásárhelyi terv értelmében víztározókat akarnak építeni. A Karos településtől nem messze már elkészült egy víztározó :))).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...