2010. április 8., csütörtök

Csütörtök

Ma hajnali 4 körül felébredtem. Gyönyörű madárcsicsergés volt-fekete rigó meg kerti vagy házi rozsdafarkú lehetett (hang alapján), a hold szép sarló alakú volt. Aztán 5 körül visszaaludtam még vagy kettő, kettő és fél órára.
Z-health (Reggelente a jobb bokám- tüske óta- még mindig merevebb.)
2 kétkezes swing 1 goblet squat, 4 kétkezes swing 2 goblet squat, 6 kétkezes swing 3 goblet squat 40 kg-al.
Vomax szerűség, 15:15 protokoll, 20 sorozat, sorozatonként 6 ismétlés, 24 kg-al.
Talajíjászat- Az elmúlt hetekben a lovasíjász napokon is talajíjászok. Most nekem így jobb, meg van amikor nem tudni lehet e a pályán vágtázni vagy nem...
SMR
Délután még lovasíjászat lesz. Úgy döntöttem ha a tavaszi versenyig vagy a versenyen nem lövök 120-130 pont körül akkor pár évig nem fogok menni lovasíjász versenyre. A másik dolog, nincs jó megérzésem a következő késő ősz-tél-kora tavasz időszakra. Igyekszek addig még keményebbé, erősebbé... válni. "A legjobbat remélem és a legrosszabbra készülök."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...