2010. május 12., szerda

Kényszerpihenő

Tegnap reggelre virradóra az egyik ló úgy megrúgta a lovamat, hogy állatorvost kellett kihívni hozzá. 6 öltéssel varrták neki össze a sebét. A csonthártya kicsit sérült emiatt a következő 3 nap kritikus. Ha begyullad- tehát sántítani fog- akkor újabb orvosi kezelésekre lesz szükség. A sebet jegelni kell, minél többször. Előreláthatólag 3 hétig nem fogom lovagolni. Tegnap úgy voltam vele ez lesz az utolsó versenyem és kilépek a lovasíjász szervezetből. Ha olyan "pontokat" lövök akkor lemondok a lovasíjász álmaimról. Abbahagyni nem fogom az elmúlt évek során testrészemmé vált.
Most már nekem is meg neki is lesz egy forradása. Anno az enyém is csonthártyáig sérült. Csak én varráskor nem kaptam bódítót -se. Míg én akkor továbbmentem, tőle ilyet nem kérek.
Minden panaszkodás nélkül írom, nekem ez a kettő nap 1000 év volt. Még van pár nap a versenyig -bérelt lovon fogok menni- valahogy csak kibírom, ezt a pár napot.

9 megjegyzés:

  1. Jobbulást Gusztávnak. Nem gondoltam volna, hogy a lovak így megrugdossák egymást. Még plusz pech, hogy pont a verseny előtt.

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom .. :(
    Nagy a bűntudat, Csillag nevében is... de megváltoztatni nem tudom sajnos. :(

    VálaszTörlés
  3. Jáááááááááááj! jobbulást Gusztinak!

    VálaszTörlés
  4. Igen, jobbulást szegénynek, neked meg sok sikert a versenyhez!

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom, jobbulást Gusztinak!
    Neked meg egy kalappal versenyileg!

    VálaszTörlés
  6. Efg, köszi! Sajnos a versenyre nem jutok le, majd máskor.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...