2010. június 8., kedd

Tegnap este...

Tegnap este kijutott az állatorvos a lovamhoz és kiszedte a varratokat. Azt mondta gyönyörűen begyógyult a seb. Ma már lovagolhatom. Lehet lesz egy kis rodeó :). Még Reni is azt mondta le kellene futó szárazni lovaglás előtt :D.
2009 májusában volt egy hetem lovaglás nélkül azóta mostanáig minimum heti 3 alkalommal lovagoltam. Azért jól jött ez az egy hónap -lovaglás- pihenő. Nagyon sok mindent végig gondoltam,de döntésre nem jutottam...Ami biztos, az elmúlt időben egyre inkább a kettlebellt választottam a lovasíjászat helyett. Nem sürgetem az időt, hagyom hagy forrja ki magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...