2010. július 24., szombat

Mozgalmas nap


Ma szinte egész nap oktattam. Többek között megtartottam Tiszaújvárosban az első SMR system szemináriumot.
Volt kettő óra szabadom kettő oktatás között. Elmentem úszni. 1000-1200 m úsztam. Ebből 600-700 m mellúszás volt, a többi hát. A hátúszásnál kígyózva mentem nem tudtam egyenes irányt tartani. Fedett uszodában jobb, kinézek egy gerendát és kész.
Estefelé tereplovaglás volt, a lemenő nap fényeiben...:) Este pedig talajíjásztam. Meg napközben volt kettlebell is.
Humor.
Ma kettő tanítványom között az alábbi beszélgetés zajlott le. X-ről tudni kell, hogy a férje már rég nálam kettlebellezik. Szóval: Y: Te honnét hallottál a kettlebellről? X: A férjem még soha nem nézett ki ilyen jól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...