2010. július 26., hétfő

RKC II

Ma 32 kg-al való TGU-zás után megnéztem, hogy megy a 32 kg-al a katonai kinyomás. Nagyon dinamikusan, kicsit megdőlve (eddig jobban meg kellett dőlnöm, ez a nagy dőlés nem tetszett...) kiment félig :). Biztos vagyok benne, hogy TGU-k előtt kiment volna. Így már nyugodtabb vagyok RKC II-t illetően. Annyi változás lesz, hogy bejön a BUP 24 kg al...
A testsúlyomat mostanság nemigen mértem. Nagy változás nem igen van. Viszont erőnlétben sokat javultam és ez a lényeg. Tegnap megrendeltem még egy doboz Twinlab Whey protein-t. Nagyon bevált. Edzés előtt fél órával és edzés után rögtön iszok egy adagot belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...