2010. október 29., péntek

Lovaglás, RNT

Szerdán és csütörtökön nem lovagoltam. Mikor a tanyára értem nagyon távolinak tűnt ez az egész világ. Aztán lassan visszajöttek a belém égetett dolgok. Amikor kiindultam a tanyáról akkor kezdett a nap a hegyek mögé bújni...Kinn a mezőn a füvek sárgás-zöldes színben hullámoznak, állnak.
Hazafelé induláskor beszéltem Mónival. Mondta az elmúlt napokban Gusztáv fölött kellett állni, hogy egyen. Remélem megtalálja a helyét a többi ló között. A tanyáról kivezető út mellett több kis tűz égett. Mintha őrtüzek lettek volna de nem, csak faleveleket égettek. Holnapra Tamás a tanyán lévő lovasokat összehívta lovas játékokra, fotózásra. Nincs sok kedvem hozzá. De kettő órát tudok a tanyán lenni így ott leszek.

Gray Cook Movement könyvét még mindig nem olvastam ki. Most tartok a Reactive Neuromuscular Training résznél. Kipróbáltam a bal kezemnél -kis ötletesség kellett hozzá. Ugyanis a bal kezes katonai kinyomással még mindig nem vagyok elégedett... Utána jobb lett.Tetszik! Máskor is beiktatom gyakorlások elé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...