2010. október 11., hétfő

Mai "работа"

Alig jöttem ki az egyik betegségből ismét beteg vagyok. Nem komoly, csak fáj a torkom meg fújom az orrom.
SMR system, FMS korrekciók.
32 kg-al TGU. A pihenőidő 2-6 perc között váltakozott. Jobb kézzel kettő darab 3-as létra. Ez új egyéni csúcs. Ballal 1-2-2 ez kettőször. De ezt nem adom meg magamnak. A fogantyút úgy szorítottam mintha az ujjlenyomatomat bele akartam volna tenni a vasba. Közben ez a zene szólt.
Utána indian clubbell majd talajíjászat. Délután még tereplovaglás lesz.
Pár hónapja kidolgoztam a Miskolc challenge-t. A kihívás gerincének 8 alváltozata van. 4 az Uraknak és 4 a Hölgyeknek. Februárban fogom kipróbálni majd akkor leírom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...