2010. október 6., szerda

Ősz

Dunántúli ismerősöm írta ki se tud mozdulni lóval, akkora sár van. Barátjának lovát nemrég húzták ki sárból. Várja a fagyokat. A szürke marhákat terelik be a legelőkről, most le vannak fogyva pedig ilyenkor szoktak kövérek lenni.
Nálunk is nagy sár van. Nekem az őszről már a dágvány jut eszembe nem az ezer színben pompázó természet. Míg náluk van olyan ló amelyik a sárban állástól csüdsömört kapott a mi lovaink egészségesek. A szénát viszont nehéz bevinnie a lovásznak. Legutóbb majdnem segítettem neki. Mire odaértem már elérte a köretetőt. Van jó hír is, az öltöző ajtaját be lehet zárni. Így azért más öltözni. Fűtést nem várom el, hisz azért a 20-30 percért. Meg hétköznap, rossz időben szinte csak én vagyok ott. És ha már lovaglás, kilyukadt a sok használattól az eredeti szarvasbőrből készült csepszem. Azt hittem egy életet kibír, ehelyett lett olyan 4 év. Még használom.

A lovak elkezdtek kapni kukoricát. Ez fűti őket. Az elmúlt hetekben elkezdtem rendszeresen fogyasztani állati zsírt. Pár napja méhpempőt is eszek-kapszula formátumban. Nem jött be- méhkirálynő már nem leszek. Azt a huszon egynéhány kapszulát azért beveszem. Mai naptól sci tec multi pro vitamint -is- szedek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...