2010. november 3., szerda

Gondolatok

L. körfűrésszel vágta a fát. Szólt, hogy valamit állítsak át. Ő tudta mit kell én meg láttam. Az átállítás előtt kihúztam a gépet. Átállítom, megyek be bedugni a vezetéket. Útközben hallom ki-be kapcsolja a gépet. Kiszólok neki: Várj L. még nem dugtam be. Mire ő: Hú ba...meg azt hittem elba...tuk a gépet.
L volt az aki a nyáron a következőn gondolkodott. Hogy temetik el a halottakat a vízzel elöntött településeken. Motorcsónakkal közlekedik a pap? Leteszik a koszorút elviszi a víz....


Régen és némely helyeken ma is a kifőzött húst kiteszik szárítani. Állítólag régen porrá törték szárítás után. Elkészítéséhez csak víz kell. A fehérjeporokat akár extrém modern változatának is fel lehet fogni. Mind a kettő sokáig eláll, könnyű, egyszerű a használata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...