2010. november 13., szombat

Játék, 2007, átjáró

5 állomás amik között a résztvevők lépegetős swinggel haladnak. Ha az adott állomás feladatát nem tudja teljesíteni büntető lépegetős swing van.
Ezt találtam ki pár napja.

2007-ben vettem meg első kettlebelljeimet a tactical shopból. Kettő darab 16kg-ost. Az egyiket nem sokkal utána eladtam első áldozatomnak- még kinn a hóban is átvettünk pár dolgot ...- Máténak. Mondtam neki ha majd el akarja adni szóljon, visszaveszem. Tegnap hívott eladja. Így ismét itthon van a 16 kg-os. A párja is megvan még. :)

Tamás pár hónapja betette a bogarat a fülembe. A bánya melletti úton régebben áthaladtak túloldalra de most már nem tudnak átmenni mert benőtte az akác. Meg akartam nézni milyen a túloldal így párszor megfordultam ott. Ma a csípős nagy szélben sikerült egy másik "úton" átjutni. A bánya felé vettem az irányt. Ezt a részét még sosem láttam. A bánya utáni részen bementem az akácos részbe mivel elég jó kis ösvények voltak- csak sasolni, figyelni kellett mikor merre kanyarog az ösvény. Viszonylag kényelmesen elfértem lóháton. Hosszan mentem így a fák között, bokrok mellett. Aztán egy idő után nem láttam az ösvényt így visszafordultam.
Mongol zene: Altal Orgil: Zorigoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...