2010. november 5., péntek

Könyvtár

Bementem a könyvtárba. A szakdogámhoz kinyomtattam még egy anyagot.
Nagyon szeretek a mezőkövesdi könyvtárban lenni. Kedves kiszolgálás, mindig vannak új könyvek -ezek kiemelt helyen vannak egy darabig- és rengeteg érdekes könyv -is- van.
Az új könyvek között megpillantottam A hunok öröksége könyvet. Rögtön elkértem. Szenzációs a könyv. Orosz, török, mongol, kínai, magyar kutatok írnak az új hunokkal kapcsolatos eredményekről. Mégis egységes a kép. Idézek az előszóból: A magyar őstörténetet újra kell értékelni...A hunok, szkíták örökösei vagyunk. Mindezt a hivatalos történelem tudomány mondja. Új idők járnak! Tetszik, hogy nem egy a szerző és nem ő forgatja úgy a dolgokat, hogy megálljon az elmélete-tisztelet a kivételnek.
A kiárusított könyvek között találkoztam Héliodórósz: Sorsüldözött szerelmesek könyvvel. Ez a mű Mátyás egyik Corvinájában maradt fenn és onnét indult világhódító útjára. Mindösszesen 50 Ft-ba került. Természetesen megvettem.
Aztán tovább nézelődtem. Találtam laoszi, kambodzsai, burmai buddhista történetekről szóló könyvet. Azt is kivettem.
Majd oktatásról, motivációról néztem könyveket. De végül is testnevelés történetről vettem ki könyvet.

Szóval bementem a könyvtárba a szakdogám miatt...
Heidegger írja: a gondolatok térnek be hozzánk. Most ezek a könyvek tértek be hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...