2010. december 29., szerda

"Harcolok foggal körömmel"

Attila tanítványom jelenleg Németországban él. Az ünnepekre hazajött és tegnap eljött az edzésre. Örültem neki.
Ma reggel 7-kor -13 fokot mutatott a hőmérő. Kezd emberes lenni az idő.
Szintén a mai nap sikerült dupla 24 kg-al, clean and jerk nél a 8-as létra (2-4-6-8), 2 perces pihenőkkel. Most a létrafokon belül nem kellett letennem. Örülök neki. Emiatt valamint az elmúlt napokban lévő comb sérülésem miatt -nem komoly- 1 kör után megálltam. Ma már teljesen rendben van de óvatos vagyok.
A WPI tejsavó t -bár nem egy gasztronómiai csoda az íze- meg tudom inni ízesítés nélkül. Ha ízesíteni fogom biztos nem cukros dolgokat teszek bele. Érdekes, hogy a zsákra az van írva fogyasszon napi 2-3 adagot. Egy adag 5 evőkanál terméket jelent. Ez kb. 50 gramm -ebből kb. 45 gramm fehérje. Tehát ha 3 szor fogyasztok egy adagot akkor az kb. 135 gramm fehérje naponta. Más gyártók tejsavó termékeinél is 2-3 adagot ajánlanak naponta. De ott egy adag kb. 30 gramm -ebből kb. 25 gramm fehérje. Mind a kettő esetben nem ajánlják túllépni a napi 3 adagot -esetleg 4. Szóval ez érdekes. Én 30 grammos adagot mérek ki a WPI-nél ami kb. 27 gramm fehérjét tartalmaz. Ezt naponta háromszor fogyasztom.
Arra gondoltam a napfordulókhoz igazítom az edzésem :). Most a tavaszi napfordulóig kitűzök egy célt és azt legkésőbb a napfordulónál teljesítenem kell :). Utána majd elkezdem figyelni a holdat is :)....
Ami biztos az edzésnapok között bejönnek fast and loose gyakorlatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...