2010. december 15., szerda

Lovaglás, jerk, szúfik

Tegnap elég későn értem ki lovagolni. Már sötét volt.
Először úgy nézett ki nem lovagolok, ugyanis megfagyott a bakancsom. De aztán a ló miatt csak felhúztam. A hidegben átöltözéshez úgy néz ki hozzászoktam. Már nem is fáztam.
Átöltözés után leróttam a szokásos körömet. Villanypásztort kihúztam, bementem a nyergesbe a borjúkötélért, majd a karámba a lóért. Mint mondottam elég sötét volt. Nézem a lovakat melyik az enyém. Egyik Gusztávnak tűnt. De olyan arabs feje volt, viszont ez volt a "legvilágosabb". Vezetem kifelé. Üm Gusztáv ez jámborul jön. Kapunál csak megállok megnézni alaposabban a lovat. Híja ez nem Gusztáv. Vissza. Nézelődök tovább. Másodjára már jó lovat vezettem ki. :)

Jerk:
Ami hétfőn nem sikerült az majdnem sikerült ma. 3 kör de a 3. körben már nem fogtam bele a 8-ba. Sajnos párszor adott létrafokon belül meg kellett állnom. Ez maximum 5 s volt. Egyenlőre ez elég kemény nekem de nem sokáig. Szerintem RKC technikával is lehet olyan eredményt elérni, mint a girevoy sport versenyzői. Majd megmutatom :p. Ez nem holnap lesz :).

Még pénteken kivettem a Gulag című könyvet. Pár lap elolvasása után inkább visszavittem a könyvtárba. Helyette kivettem Al-'Arabí ad-Darquáwí: Az emlékezés rózsakertje szúfi munkát.
Ennek az előszavában találtam az alábbi mondatot. Bár ezt a szúfi miszticizmussal kapcsolatban írja a könyv fordítója úgy gondolom más területen is érvényes.
"... annak megvalósulásához, ami még nincs, meg kell szűnnie annak, ami még van."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...