2011. március 7., hétfő

Hétfő

Dupla 32 kg-al long cycle gyakorlások... Jó lesz ez.

Az autoregulaciós edzésről három mondatot írnék. Az egyik, sokszor volt már azt hittem nem tudok tovább menni, tovább csinálni aztán kiderült rosszul éreztem. Van ez a mondás -"Amikor úgy érzed nem bírsz továbbmenni akkor jutottál el a teljesítőképességed 1/3-hoz". Természetesen ez alapján hiba lenne állandóan csak a gázpedált nyomni.

Tegnap belenéztem a katona dolog dokumentum filmbe. Milyen már, hogy szólnak a katonának stressz teszt lesz? ... :(

Ma fogok nyilazni. Vagy 2 hete lőttem, 1 hét mindenképp.

Edzésemben a következő új dolgot találtam ki. 3.1 arányú SMR system. 3 héten át heti 3 alkalommal -alkalmanként kb. 20-30 perc teljes test SMR system. Az 1 hétben pedig nincs SMR system. Nekem a múlt héten összejött pár új egyéni csúcs... E héttől ismét megy a 3 hét...4-5 ilyen ciklus után okosabb leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...