2011. március 9., szerda

"Messze még a csillagos ég"

Korrekció: Hétfői long cycle próbálkozások voltak. Hanyagolni fogom a dupla 32 kg-al clean and jerk-et....
Tegnap Zita dupla 16 kg-al 3 MP-t, János dupla 32 kg-al 4 MP-t hajtott végre. Ezúton is gratulálok nekik. Szandra pedig végrehajtotta az 5 perces snatch tesztet. Eredménye itt olvasható.

Tegnap lovaglás helyett kenyérlángost sütöttem. Biztos ami biztos alapon 4 személynek valót. A feltét szalonna, kolbász és hagyma volt :). Sütés után a tetejét sajttal szórtam meg. Nagyon finom lett! Ma reggel ettem meg az utolsó szeletet.

Ma 10-es létra clean and jerk volt dupla 24 kg-al. Jó hír hogy a tízes létrafok lement egyben. Viszont utána a 8-as létrafoknál 3-szor, a 6-os létrafoknál kettőször kellett megállnom pihenni. Csak egy kört vállaltam be. Ha fönt is úgy akarják nyár közepén/ végén 10 perc alatt menni fog a 150 clean and jerk dupla 24 kg-al. Az év végére vagy következő év elején megpróbálom 16 kg-al az ezer snatchet egy kézcserével.
Ilyen szomorkás és ilyen kemény zenét nem szoktam hallgatni. A belinkelt kettő szám viszont most bejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...