2011. március 16., szerda

Igaz történetek

A. gerinc problémái teljesen elmúltak. Most nagy lendülettel gyakorolja az RKC-t.
Robi kinyomta a 48 kg-ot. Nem láttam de elhiszem neki- minden tanítványommal így vagyok.
X tanítványainak fáj a háta. Örülök, hogy az RKC-t, FMS-t, SMR systemet ... közvetítem. Tanítványaim állnak, mint Sziriát oszlopai.
Tegnap János mondta a fél kg-os súlyzóval kapcsolatban ha a kenyeret megemeli vagy a bevásárlószatyrot cipeli az több. Ott a pont.
Egyik tanár ismerősöm dolgozatot iratot. Három gyöngyszem:
Miből készül a sajt? A gyerek válasza medvéből. (Gondolom a macisajtból eredeztette....)
Mitől véd a bőr? A gyerek válasza a csúfságtól.
Meg volt valami olyan. Mivel szaporodik a moszat. Spórával.

1 megjegyzés:

  1. Abban, hogy "X tanítványainak fáj a háta" még az az ijesztő, hogy X javaslata erre a problémára a "menjetek hetente masszőrhöz" volt. :(((
    Ilyenkor érzem, hogy mi mennyivel szerencsésebb helyzetben vagyunk veled. Régebben bohóckodtam én is fél-egykilós játék-súlyzókkal és folyton fájt a hátam, az ízületeim. Most meg nem. Kell jobb bizonyíték?

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...