2011. március 23., szerda

Múlt, jelen, jövő

5 éve, hogy elkezdtük a tanyát. Ma már csak Tamás és én maradtunk itt. Kezdettől fogva nagy tanulóiskola ez nekem.
10 éve láttam Kassai Lajos lovasíjász bemutatóját Szombathelyen. Azóta sokat fordult velem a világ. Külön öröm számomra, hogy anno Szombathelyen felléptem a csapattal -Lajos előtt....
Apropó KB. 2006- ban kezdtem el használni. Ez se tegnap volt.

Már a jerk-et is swingnek látom. Szinte ugyanaz a gyors lábmunka csak más irányba fejtem ki az erőt.
Alaposabban megnéztem az edzésrendszerem. Azt látom a jövőben az erőnléti hét is állóképességi lesz. Ennek csírája már most megtalálható -3-as létra clean and front squat, létrafokok között nincs pihenő. Ez már erő állóképesség... Jövő héttől a következő új rendszer lép érvénybe:
Egyik hét clean and jerk és snatch
Másik hét MP (Robert Roman programja überbiztos), valamilyen összetett gyakorlatsor (lehet benne snatch...). Ez utóbbiak nem publikusak....
Szóval csak a gyakorlatokban lesz különbség.

Zita jerk-elt 24 kg-al. Meg TGU-ban 24-el feljött tenyérig.

Pár napja Guszilót vezettem ki a karámból. Miután kivezettem magával rántott -zöld fű, nem is ő lenne :). Elengedtem és bezártam a kaput... Úgy is közel enged magához nem kell hajkurászni. Meg is lett rögtön.

Mai termés:
2x15 jerk Sajnos 2-3 részletben ment + 3x5 jerk. Viszont 10 percen belül végeztem. :) Már csak meg kell háromszoroznom, kezdetekhez képest amikor 5-ök mentek :))))
2x15 clean + 3x5 ismétlés Kicsit magasabbra kell swingelnem a golyót és máris könnyebb. Többet kell swingelnem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...