2011. március 23., szerda

Girevoy Sport eredmények

Nézelődök ott 60 kg-os testsúllyal milyen eredmények vannak -bár jómagam RKC technikával gyakorlok. E szerint kb. 20-al vagyok elmaradva Lopatin rekordjától-10 perc limitidővel számolok. Itt pedig a 88. oldal táblázata alapján teljesítettem a Rank 1 szintet-igaz nálam volt letevés de itt is 10 percen belüli időlimitet nézem. Ez jobb, mint gondoltam. Már csak azt nem tudom honnét szedtem a 150 clean and jerket 10 percen belül. Valószínűleg pénteken lesz az utolsó clean and jerk-es jácci. Aztán hosszú ideig pihentetem a jerk-et. 32 kg-al mindenképp akarok majd long cyclet.
A következő időszakban az egy kézcserés snatch, 32 kg-al snatch és dupla 24 kg-al snatch en lesz a hangsúly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...