2011. április 28., csütörtök

Csütörtök

Tegnap guggolásban volt dupla 16 kg-al 3 darab 3-as létra MP. 2-3 kis pihenőt tartottam. Nem egyszerű.
Utána talaj íjásztam- most bal kézzel nem annyira feszítettem íjat viszont bal kézzel szedtem ki a vesszőket, van amit csak jobbal tudtam kihúzni.. A széttört vesszőkről a tollat nem sikerült leszedni. Van aki azt ajánlotta meleg vízbe kell tenni és majd elenged a ragasztó. Aha persze. Már forrt a víz de akkor is keményen tartott. Nem vártam meg amíg a gumitoll beleolvad a vízbe. Azóta kaptam új ötletet. (Régen késsel levágtam de az nem a legjobb....)
Az egyik íjkészítőnél a régiek íjához hasonló módon készült íjakat lehet venni. A lövésélményt is ugyanolyannak mondják. Az új technológiának köszönhetően eredeti méretben készülnek. Vásárlás előtt mindenképp le akarok menni hozzá kipróbálni.
Ma délután lovasíjászat lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...