2011. április 29., péntek

Péntek

Van egy tanár a fősulin aki elvállal a lovasíjászat szakdogámból. Éjaó.

Ma hallatlan bal fenék izomlázzal ébredtem. Mire nem jó a lovasíjászat. Windmill rávezető után- súly nélkül- two hand anyhow gyakorlat következett. Elsőnek 32 kg-ot snatcheltem fel majd megpróbáltam a lennti 24-ért lemenni.... Nem sikerült. Visszaváltottam 24 és 16 kg-ra. Egy ismétlésként cseréltem kezet. Így mentem fel nyolcig -pihenők nélkül. Végezetül brettzel volt. Délután még lovasíjászat lesz.

Tegnap Eszter ismét taktikai húzódzkodást hajtott végre - szép merev testeset. Jánosnak és Robinak lassan még egy 32 kg-ost és egy 40 kg-ost is vinnem kell. (Megyek is nézelődök utánfutóért.)

Holnap fogom utoljára bezárni a miskolci termet. A részletek nem tartoznak ide. Másik helyre fogunk menni- a pontos helyszínről később. Sajnálom. Nagyon megszerettem.... Hiszem még jobb helyünk lesz.

Zárásként a szanszkrit elbeszélés irodalomból idézek - nagyon sok gyöngyszem van benne:
"... szilárd határozottsággal kell végrehajtani minden vállalkozást - még ha nehezére esik az embernek- s, ki kell küszöbölni a szeretet és minden egyéb érzelmet. Ez biztosítja az eredményt és a sikert -feltéve, ha a vállalkozás alkalmával helyesen ismerjük fel képességeink határait, ha nem akadályoz bennünket a siker mindenáron való elérésének vak vágya, s ha kerüljük azokat az eszközöket, amelyeket a józan megfontolás helytelenít." II. kötet 353. oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...