2011. május 9., hétfő

Hétfő

A swing, clean, snatch gyakorlatoknál mélyebbre kell ülnöm.
Szombaton éreztem rá igazán a snatch súly átfordulás részére. Az első száz után -mivel felszakadt a tenyerem- a kéztő és az ujjak között kezdtem el passzolgatni a súlyt.
Ma úgy néz ki lesz fizikai munka. Lovaglás holnap - túloldalt felszántották :(. Lovasíjászat -ha jó a pálya- csütörtökön. Ha nem akkor íjászat. KB pedig ahogy érzem. Egyenlőre csak SMR system, ICIC ilyen dolgok. Szóval a szokásos bizonytalanság - ez amúgy megvan a természetben is, Teller Ede. A ló és a természet ... diktál.
Arra gondoltam megszervezek egy közös ICIC programot. Jó lenne ha százan egyszerre csinálnánk. Pár dolgomat még nem tudom pontosan a nyáron de július jónak néz ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...