2011. május 6., péntek

Lovasíjászat

Tegnap Tamás is kinn volt a pályán. Felváltva gyűjtöttünk vesszőt. Úgy éreztem aznap erőltetnem kell a 6 nyílvesszők kilövését. Csak egy vessző ment el nagyon -meglett. Az összes többi a céltáblába vagy a környékén csapódott. Ha nagyon koncentrálok 6-ból 3-4 benn van. Ez egyenlőre óriási energiákat kíván. A legnagyobb fejlődést azonban a vége felé lévő egy darab üres futamomnak tudom be. Hihetetlenül kikapcsolt a tegnapi lovasíjászat. Volt ami bő fél óra múlva jött vissza.
A nyílvesszők közül egyet fába lőttem. Rögtön szétnyílt. Nem tudtam megmenteni. Már csak 9-en vannak. 3-4 évre terveztem ezt a vessző készletet. Örülök ha a szezon végét megéri.
Ma délután ismét lovasíjászat.
Ha itthon vagyok gyakran fel van ajzva az íj és bal kézzel néha néha tízet belehúzok...
Ha eltűnnének a budapesti kőoroszlánok...
Mongóliában idén ünneplik az ország függetlenségének 100. évfordulóját és a hun birodalom megalapításának 2200 éves évfordulóját. Magyarokat is hívtak meg. (Mivel minket is a hunok örököseinek tartanak.) Cikk itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...