2011. május 4., szerda

Szerda

A Brutalon részt vett tanítványaim ezüst kategóriában végeztek.
Tegnap tudtam lovasíjászni. Az első futamokban gyorsan ment a ló. Egyik futamban 3-ból 3 vesszőt betettem. Nagy az öröm! Utána lassan ment. Ilyenkor 5 vesszők mentek ki. 3-ak benn voltak.
A közeli üzletben le vannak árazva a tejtermékek. Mivel vagy aznap vagy 2-3 napja lejárt a szavatossága. Simán fogyasztható. Tegnap reggelire 250 gramm túró volt fél liter joghurttal... Elég nomádos :).
Ma dupla 16 kg-al guggolásban katonai kinyomások vannak. Plusz pár TGU magas hídig 24 kg-al. (Az előtte lévő SMR-ezés közben hatalmasat "durrant" a hátam. Jól esett.)
Úgy néz ki a gymboss-om meghalt. X típusú elemet tettem bele de semmi. Majd még megpróbálom y típusúval. (Szerintem még senki másnak nem halt meg a gymboss-a :).)
A mafláson találtam ezt a videót. Adam T. Glass blogján is van erről egy jó videó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...