2011. május 2., hétfő

Hétfő

Sz. aranyérmeket és egy különdíjat hozott el. Tanítványai is szépen szerepeltek. Erről ennyit.
A tesztoszteron magazin új számában írnak a proteinek cukor tartalmáról. Lehet még egyszer használni fogok tejsavót. De csakis scitec jöhet szóba. Plusz mérni fogom a vércukrom.
A mai edzés -bár délelőtt dolgoztam- jól ment. Japán ülésben 2 db 3-as létra Mp volt kiírva 24 kg-al. Nagyon ment így megpróbáltam a 32 kg-ot kinyomni, állva. Jobbal simán kiment, Ballal kicsit nehezebben de sikerült. Sőt most először sikerült MP 24 kg-al guggolásban- ballal nem próbáltam meg. Ezután még számolatlanul volt TGU magas hídig 24 kg-al -amíg jónak éreztem.
Z. nek ezúton is jobbulást kívánok.
Szombaton kettő tanítványom részt vett a brutalon. Ma este tudom meg az eredményüket.
Kunkli pedig győzött. Örülök neki :).

2 megjegyzés:

  1. Atti,
    minden bioboltban lehet kapni rendes, hagyományos édes tejsavót,töknatúr. Ha nem vagy laktózérzékeny, akkor semmi bajod nem lehet tőle, 2-3 dl per nap teljesen jó. Ha próbaképpen megiszol 1-2 decit, és nyálkahártyairritációt okoz,akkor az nem Neked való.
    A habosítómmal olyan finom innivalót szoktam készíteni tejsavó+ egy kis gyümölcs, hogy csuda.paprobuj.

    VálaszTörlés
  2. Ezer köszönet. Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...