2011. május 25., szerda

Szerda

Tegnap Anikó boldogan újságolta, hogy sikerült neki 500 kétkezes swing 11 perc alatt. Majd 38 perc alatt 500 snatch 8 kg-al. Ezúton is gratulálok neki!

Ma munka közben a következő gondolat villant be. Meg kellene próbálni 48 kg-al a pisztolyt. Miután hazaértem ICIC és SMR system et követően megpróbáltam ... Majd máskor, pihentebb lábakkal. Az elmúlt napokról még annyit, a legtöbb futamban jól megy a lovasíjászat... :)

UDO nak nemrég jelent meg az új klipje. Nagyon jó! Érdemes nem csak hallgatni, hanem nézni is a klipet.

1 megjegyzés:

  1. Hajrá Anikó! Szuper állóképesség, fantasztikus kitartás. Már 7.-én az 1000 Swing / Snatch alatt is csak bámultam azt az egyenletes tempót: mint a metronóm, megállás és pihenő nélkül. Gratulálok!

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...