2011. május 13., péntek

Uszoda, 6/6

A blogger hibája miatt egy bejegyzésem eltünt. Azt csütörtökön írtam. Ebben belinkeltem az Eszter által talált cikket. Valamint arról írtam, aznap csak délig volt munka. A nagy meleg miatt kedvem támadt strandolni. Plusz délután lovasíjászat lesz. Este pedig Oroszország Kanada ellen játszik- jégkorong világbajnokság.

Ma voltam uszodában. 1100 métert úsztam. Hihetetlenül ellazított. Ma délután is lovasíjásztam. Volt 6 lövés ami nagyon ott volt- 1 vessző ment egy pontos helyre, kettő három pontos helyre -ez a max. találati pontszám- és három kettő pontos helyre. Azután következett kettő futam amiben 7 ből 5 talált. Emiatt is nagyon boldogok a napjaim.
A tegnapi orosz-kanada meccs hatalmas volt. Ma a finnek ellen játszanak. Remélem továbbjutnak.
Ha már oroszok. Az Arkona folk bandának május végén jelenik meg az új kislemeze. Ebből egy ízelítő. (Nagyon oroszos... :))

2 megjegyzés:

  1. Ez az Arkona hatalmas! Az elején azt hittem, hogy focimeccs lesz. De ezek az oroszok még a tömegverekedésnek is jó hangulatot csinálnak egy jó zenével. Amerikai változatban rögtön pisztoly lenne belőle, meg véres leszámolás, ezek meg körbeadnak egy csupor piát a végén. Oroszul a víz és a vodka amúgy is csak 1 betű különbség. ;)

    VálaszTörlés
  2. Jó is lenne ha a vodka és a víz ugyanaz a szó. Mint mongolban a pásztor és nemzet szó ugyanaz.... :)
    Nézd meg a többi számukat is. Az első úgy emlékszek három albumot nem ajánlom. Túl hörgős ....

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...