2011. július 13., szerda

Jóleső pihenés

SMR system. Hideg vízben fürdés.
Felszerelés javítás. Az íjam markolatánál a bandázs elengedett. Plusz egy hegyet pótolnom kell. Tegnap úgy a céltáblában maradt, hogy nem is láttam hol lehet. Ha itt lenne a nyereg azt is javítani kellene. Az "oldalsó bőr" részt már csak a középen lévő bőrszíj fogja. A többi elszakadt. Ha itt lenne akkor már a kantárral együtt azt is bekenném bőrápolóval. Erre holnap kerül sor a tanyán. Holnap megyek a bőrcsizmámért. Most csak varrattam de ősszel a talp résszel is kell valamit kezdeni. Belül nagy darabokban feljött és kipergett. Szinte már csak a külső talp rész van. Szerencsére a sarokvas szögeit nem érzem sarkamnál. Keményen használom a dolgaimat :). Közben néha-néha egy-egy gondolattal bővítem a szakdolgozatom. Már csak a formázás van meg a tartalomjegyzék és elküldöm bemutatni a tanárnőnek.
A neten ráleltem a magyar múzeumok digitális könyvtárára. Így nagyon sok IX.-X. századi lelet feltárását és egyéb érdekes dolgokat -például Szőllősi fokéllel végzett kísérleteit- el tudom olvasni.

De que deus mamou középkori zene Arany Zoltán feldolgozásában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...