2011. szeptember 7., szerda

Gyönyörű őszi lovasíjászat

Cudarul kezdődött a nap. Hajnalban rosszullétre ébredtem. Reggel amikor megszólalt a csörgő visszanyomtam. "Ma nem megyek dolgozni." 10 perc múlva ismételt. Fölkeltem. "Megyek." Délelőtt továbbra sem voltam jól de szerencsére nagyon könnyű fizikai munka jutott nekem.
Késő délután mentem ki a tanyára hatalmas örömmel. A színek, a szagok, a horizont mögé lassan araszoló nap, a legelésző lovak. Csodás látványt nyújtott.
Amikor Gusztávra rátettem a borjúkötelet felnéztem az égre. Fátyolfelhők és a hold köszönt vissza az égről.
A lovasíjászatban nyoma sem volt a kezdeti nagy lendületnek de az elég, nem akarom csinálni is elmúlt. Könnyedén, lazán ment minden. Lövésről lövésre, futamról futamra nőtt az energiám. 6-ból legrosszabb esetben is 3 betalált. Legjobb esetben 5.
Ez a gyönyörű -nehéz pillanatokkal teli- nyaram esszenciája volt. Mint borásznak az első szőlő fürt levétele vagy az új búzából készített első kenyér.
Sokat fejlődtem szellemileg. Ez a legfontosabb. Ha belül acélos leszel az kívül is megnyilvánul. A tervek belül születnek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...