2011. november 15., kedd

Kályha

K. ma mondta lesz kályha az öltözőben. Kérdezte mikor fűtsön majd be. Tudom jól milyen kemény ott az élet így rögtön elutasítottam. Akkor oda is kell fa -azt fel kell vágni, figyelni kell ott is a tűzre. Mondtam, amúgy is még nem olyan vészes átöltözni. Később meg beöltözve jövök és majd az edzőteremben átöltözök. Este B. betegsége miatt felajánlottam a segítségemet a lovak etetésében. Nem fogadták el csak arra kértek tegyük arrébb a köretetőt. Guszti mindig eltolja a szárnyékig. (Már említettem, Gusztáv miután megette maga elől a szénát arrébb tolja az etetőt így ismét van előtte étel. Más vezérló arrébb zavarja a többit.)
Sólyomfi- Intés István király katonáihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...