2011. december 18., vasárnap

2011-2012

2011
Elnézést de itt ebből az évből csak a lovagláshoz, íjászathoz, lovasíjászathoz való visszatérést emelném ki. (Az elmúlt hetekben elég jól megtanultam ballal íjászni. Ma 10 lépésről lőttem 30 centis korongra, igaz 20- as korong is elég lett volna.)
Úgy döntöttem igyekszem összehozni a pénzt az RKC diploma hosszabbításra. Bár más utakon járok -a csapatommal karöltve- de emiatt nem szeretnék kilépni, máshova tartozni meg főképp nem. Úgymond ugyanazt az Ariadné fonalat követjük csak én most a labirintus másik végében járkálok. Az alapokban egyetértünk és ez a lényeg. Más példával élve ugyanazt a botot fogjuk csak most a másik végét nézem...
Például Valentin Dikul 4 alap hátgyakorlatát használjuk. A héten is jelezte egy tanítványom, hogy otthon sikerrel alkalmazta hátfájása ellen. (Ezek egyszerű, közvetlen gyakorlatok....Komolyabb probléma esetén Ferihez küldöm a harcosaimat.)
Mostanság különösen érdekel a légzés és az idegrendszer kapcsolata. Erről Falaevnél olvastam. Például ha ideges vagy mit szoktak mondani? Lélegezz mélyeket és megnyugszol. Van olyan orosz légzéstechnika, technikák amitől pedig növelni tudod a teljesítményed.
2012
Ami még publikus. Úgy döntöttem nyáron megpróbálom átúszni a Balatont. Ősszel pedig megpróbálok 24 órán át 24 kg-al lökni. Ez hivatalos Guiness World Record kísérlet lesz. Remélem a világvége megvárja míg teljesítem. :) Sok víz le fog még addig folyni a Dunán. Reméljük a legjobbakat. Ez a pillanat, amikor írok nektek ez a legbiztosabb.

2 megjegyzés:

  1. A Balatont ugye hosszában fogod átúszni? Belőled simán kinézem. :) A 24 órás rekordra természetesen megyünk drukkolni.

    VálaszTörlés
  2. Mindenki ezt mondja.:)
    24 óra az kemény dió lesz. :) Majd kellenek hitelesítők ... :) Amúgy az oroszok 90+ kilósan 12 órát nyomnak. Én meg őrült magyar kemény 50 kilómmal .... Plusz 12 órát akarok rájuk verni- meg pár ezer ismétlést. Teljesen normális vagyok. :))) Kicsit messzebbre viszem ama nehéz határkövet. Meg eközben derül ki igazán mi működik és mi nem.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...