2011. december 16., péntek

Hírek

Tegnap sikerült megvásárolnom Képes Géza: Kőbe vésett eposzok könyvét. Ez az Orkoni és Tula folyó mentén lévő ótörök rovásfeliratokat tartalmazza, magyarul. Gyönyörű! Alig tudtam este letenni a könyvet. A bevezető részben közöl néhány részletet ótörökül is, ami számomra lelket üdítő, szívet emelő.
Baslaju
Baz kaganig
balbal
tikmis
Bátor atyám fölé
Báz kagán
bálványát
tevők
....
Meg kell szereznem ótörökül! :)
Ha valakinek megvan Manasz-kirgiz hőseposz könyv szívesen megvásárolnám.

Mostanában sok hírt olvastam a táplálékkiegészítők káros hatásairól. A legújabb amit találtam ez. E szerint a halolaj kapszulák tartalma avas is lehet. Ez pedig károsíthatja az ember egészségét.

A legújabb őrület amiről hallottam a Flabelos. Ha már használnom kellene akor edzés után használnám, lazításnak. Amúgy ez várható volt. Mindenkinek kevés az ideje -állítólag, gyorsan akarnak eredményeket az emberek, türelmetlenek -tisztelet a kivételnek. Mi lesz a következő 5 perc és meg se kell mozdulnod? (Meg egyre gyengébbek és lelkileg puhábbak az emberek -tisztelet itt is a kivételnek.)

Gusziló jól van. A patáját megnézte a kovács. Azt mondja nem probléma. Januártól lesznek hosszabb tereplovaglásaim. Most kicsit pihenünk.

Kétezer és a tizenegyben Karácsony havának 16. napja (Székely naptárban Álom hava).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...