2012. január 17., kedd

Hozzánk már bekopogtatott a világvége :)

Ma reggelre meghalt Szundi kutyus.

Noh most már visszatérek a régi kerékvágásba és lovaglásról, íjászatról, kettlebellről lesz szó.
Ma lőttem párat. Hideg volt -kesztíyű nélkül lövök télen is. elfelejtettem levinni az ujjvédőt- leukoplasztot használok erre, tökéletesen bevált, balnál még kell-, nem is esett jól,így hamar befejeztem. Délután lovaglás jön.

A napokban ismét megtapasztaltam mennyire fontos a technika. G. megpróbálta felvenni a kb. 40 kg-os hordómat. Bár nálam majd kétszer nehezebb nem sikerült neki. Technikai korrekció után -több csípő, kevesebb kéz- és pár nap kihagyást követően felvette.

Végezetül arról írok ha rönkökben veszed a fát akkor a fától tényleg legalább négyszer melegszel. Hisz a rönköt fel kell vágni-első melegedés. Több erdei köbméter esetén nem valószínű aznap feltekézed. Valószínű szépen elteszed- bár letakarva is otthagyhatod, második melegedés.. Feltekézés és behordás -legalábbis mi a kazán melletti részbe hordjuk- majd szépen bepakolni -harmadik, negyedik és ötödik melegedés. Csak ezután jön a fűtés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...