2012. január 22., vasárnap

Lovaglás hóban

Hüm és hüm! Szóban leírhatatlan.
Ezen a tereplovagláson nagyon jól együttműködtünk. 

Apa húzza a szánkót. Rajta ül csupa vidámság kislánya. Mögöttük az anyuka üres szánkót húz.
"Apa nézd a bácsi lovagol! De szép ló!" Majd olyan nevetés amilyet még nem hallottam, Ezután fordítottan megülte a szánkót és -gondolom- amíg el nem tűntünk nézett minket.

Onnétól kezdve, hogy a tanyára értem nem néztem az órát.
Leányvárig mentem. Ott lementem az Öreg Tölgyhöz - megérdemli a nagybetűt. Majd továbbhaladtam a szép "ligetes", általában vizenyős részre. Az órával csak akkor találkoztam ismét amikor beültem a kocsiba és beindítottam. 1 óra múlt pár perccel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...