2012. február 3., péntek

Téli lovaglás

Tegnap ebben a minusz tizenegynehány fokban lovagoltam.
Nem akartam, hogy a természet, az erdő megtréfáljon ezért felvettem egy harmadik zoknit is. A birkabunda mellény még a fogason pihen.
Az egyik domb tetején viszonylag nagy szelet kaptunk. Innétől kezdve hosszabb-rövidebb ideig feltettem a sálat arcvédőnek.
Induláskor a kocsi hőmérője -10 C-ot mutatott, a tanyánál.
Hihetetlenül jól esett a lovaglás. Nagyon rég lovagoltam ilyen hidegben.
Amúgy Gusztáv és Csillag ba... a hidegre. Amikor ki akartam vezetni épp "acsarkodtak". Mondta Bandi egész nap ezt csinálják.
A hevedert a szokottnál kicsit jobban meg kellett húzni. Ebből arra következtetek fogyott Gusztáv.

Az előzményeket hagyjuk. Mondom Szabolcsnak majd kettő órát lovagoltam kinn a természetben.
Ezutűn úgy rámnézett , mint aki más Galaxis bolygójáról jött.
Kis csend. (Szó elszáll, hang fenn akad mondja a költő.)
"-Majd kinövöd."

Ha több órát kinn lennék naponta akkor nem lenne olyan vészes ez az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...