2012. május 15., kedd

2012, huszonnegyedik lovasíjász edzése

 Reggel 2 km futás.

Gyönyörű lovasíjász futamok vannak mögöttem, Lazán könnyen ment és elég pontos voltam. Jó az utolsó 3-4 futam átlagosra sikerült. Bámultam is, mint akit kitettek a Paradicsomból. Mintha tükör tört volna össze. Van ötletem mi lehetett a gond. (Ebben az utolsó kb. 3 futamban kettőször nagyon durván mellé lőttem.). 
Ezután bal kézzel lőttem, szűk fél órát. Megpróbáltam 6-kat is hozzáfogni az íjhoz. Kínkeservesen ment.
Ekkor jött meg Tamás. Mondta Á. nak majd felváltva dobálják egymásnak a korongot. Felajánlottam a segítségemet. Szűk 1 órán keresztül dobáltam nekik -talajról- a korongokat. Ők pedig lóhátról lőttek. Készülnek a bemutatóra.
(A bőrcsizmám -amit tavaly igen hosszú idő alatt javíttattam meg- megadta magát. A bal sarka elkezdett leválni, a jobbnak pedig a talpa vált le. A katonai bakancson kívül nincs jobb -még ha olcsó is. Utána jön a gumicsizma -csak abban nem szellőzik az ember lába.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...