2012. május 14., hétfő

Hétfő; hordó, TGU és húzódzkodás

Az elmúlt napokban a jobb térdemmel bíbelődtem. Jól jött. Kísérletképpen szombaton pár órán át viseltem a kompressziós ruhát. (Van olyan tanulmány ami a jeges fürdővel majdnem megegyező regenerációs hatásúnak találta. ) Érezhetően jobb lett utána. 
Ma még kímélem.
Előkerült ismét a hordó - kb. 6 hónapja nem nyúltam hozzá. 3x2 ismétlés katonai kinyomás. Szerencsére senki nem szólt vissza belőle, használat közben. A benne tartózkodó víz egyenlőre nem óhajt kijönni -max. csepegve. Gondolom az evolúció már elindult benne- hipoval késleltettem. (Egysejtű, papucsállatka, amőba....) Másrészt a hordóm -mivel nem igen akar a víz kijönni belőle- keményen kimeríti a lineáris periodizáció- egyenes vonalú terhelés- fogalmát.
Aztán török felállás -TGU- következett 24 kg-al. 5 ism. jobbra-balra.
Zárásként húzódzkodtam lábfejen 8 kg-al. 4x3 ismétlés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...