2012. május 11., péntek

2012, huszonharmadik lovasíjász edzése

Átlagosan ment. 3, 4 találatok -nagyon kevés 5-ös- 7 illetve 8 vesszőből. A 7 ik futam környékén nagyon elment az egyik vesszőm. Az utolsó kb. 5 futam előtt megjött Imre. Segítségével meglett. Az utolsó 2-3 futamot már 8 vesszővel hajtottam végre. Ez az utolsó kb. 5 futam jó tempós lett, mivel Imre gyűjtötte a vesszőimet. Összesen 18 futamot mentem. (Jó lusta volt Gusziló, kellett párszor futam közben ráfigyelni. Pedig csak 32 fokot mutatott a hőmérő.)
Még többet kell edzeni, úgy ésszel.
Ezután Imrével talajról lőttünk. Kb. egy órát. Ő jobbal én ballal. Elkértem a 40 fontos Kassai laminált hun íját. Nem okozott gondot. Bal kézzel simán használtam- mostanság a vessző hozzáfogás sem okoz problémát, másnap sincs kifáradás.. Nagyon élveztem. Főképp a dinamikáját. Az ideg elengedése után rögtön a vesszőm a céltáblában volt. A lovasíjászat a megfelelő pillanat kihasználásról -is- szól.. Ilyen erős, dinamikus íjjal könnyebb kihasználni.

Utólag: A szakítás, lökés bejegyzés kiegészült János és Szandra eredményével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...