2012. május 20., vasárnap

2012 huszonötödik és huszonhatodik lovasíjász edzés vízitúra


Csütörtök:
Az eső ellenére a pályát lehetett használni. 9-11 futamot mentem. Átlagosan ment. Sajnos kettő futam átlag alatt. Viszont minden jó ha a vége jó. 7 ból 6-os találattal fejeztem be az edzést.
Szombat:
A csapatom arra vállalkozó részével vízi túrán vettünk részt a gyönyörű Túr folyón. Nagy kihívást jelentett a bedőlt fák között való közlekedés. Ez legfőképp a kormányost vette igénybe.  Mindannyian nagyon élveztük és óriási élményt jelentett! (Fényképeket elfelejtettünk készíteni. A bejegyzéshez csatolt fénykép a rómaifürdő se oldaláról való.)
Tüskevár 13:30 -15:50 "Lapjával húz, élivel kormányoz." :) (A résztvevők, köztük én is, "némi" hasonlóságot felfedezhet. De ez, mint tudjuk a véletlen műve.)
Vasárnap:
Az első futamra nem sikerült felpörögni. A második futamban meglőttem a huszonhatodik lovasíjász edzés legjobb eredményét, 6 ból hat találat. A többi futamban már felpörögtem 7 vesszőre, ebből 4-5 talált. A vége előtt 3 futammal Gusztáv megreccsentette az egyik fába állt nyílvesszőmet -menthető. Az utolsó futamokban 6-kat lőttem ki. Mivel oldalra jól megy ezért 3-at előre, 3-at hátra lőttem ki. 4-ek benn voltak. Jövő hétre megjavítom a 8 dik vesszőmet is...

Ráth-Végh Csaba: Fekete krónika 68. oldal
IX. Károlynak " Valamelyik csillagpiszkáló azt jövendölte neki, hogy annyi esztendeig fog élni, ahányszor egy órán belül meg tud perdülni a sarkán maga körül. ... elhitte a csillagok üzenetét és minden áldott reggel egyórás tornagyakorlatot rendezett ... Miután francia szokás szerint a király felkelésénél az udvari főméltóságok is összegyülekeztek, ezek úgy tettek bizonyságot a jó udvaronc illemtudásáról, hogy együtt végezték el a királlyal a reggeli tornát. Hercegek és grófok, miniszterek, tábornokok és főbírák féllábon ugráltak és pörögtek a fejedelmi előtornász körül. A rekordot az udvari történetírók nem jegyezték fel, de az eredmény gyenge lehetett, mert IX. Károly 24 éves korában kipergett a világból. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...