2012. június 20., szerda

2012, harminckettedik lovasíjászat

A 35 fokos hőmérséklet nekem nem probléma. Viszont bele vagyok fáradva az egészbe.
Gusztáv támogat. A karámnál odajön a kapuhoz és csak 1-2 lépést kell felé tenni. Az ilyen pillanatok mindig csodálatosak, felejthetetlenek- soha nem tanítottam erre....
Ha nincs meg a belső meggyőződésem, eltökéltségem aznap nem lőttem volna. 
8-9 vesszők mentek ki. A találatokról hagy ne írjak. Varázslatosan jól ment! Az edzés közepére visszajött a kedvem. 
A lovasíjászat után bal kézzel lőttem. Ekkor már csurom víz voltam az izzadtságtól. Több, mint egy liter víz pillanatok alatt elfogyott. Következőnek 3 litert kell vinnem magammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...